Перейти до основного вмісту
Усім доброго дня! Мої читачі, сьогодні день чудовий, не засиджуйтесь у кімнатах біля комп*ютера,  а вистрибуйте чим швидше на вулицю, адже Літо прийшло.... Його я чекала ще з лютого, і дочекалась....У четвер я побувала у прекрасному місті Львові, напилась доброї львівської кави, з*їла багацько шоколаду і по  їхала солодка до дому...Так саме місто, є надзвичайно липким як мед, бо воно просто приклеює до себе багато туристів і гостей із нашої української землі...За такий короткий час я побувала у Шоколадні майстерні





і де мені дуже сподобалось, там просто шоколад по всюди, він дуже смачний, але перше як попасти в це солодке місто зі мною сталось багато пригод, мене не посадила провідниця в потяг і  не продали білетів, бо виявляється тепер без паспорта нікуди. Одним словом "залізне коритце" поїхало без мене. Але ми люди-українці  мужні не здались так легко, і доїжджали каретою...жартую автобусом. І так насилу я прибула до міста Лева. Буду його підкорювати) За такий короткий термін обмацала руками майже все, обнюхала всі квіти які ростуть біля узбіччя дороги. Усміхалась до всіх прохожих, адже я Умнічка..правда.. 

Коментарі

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

Скільки живеш, стільки і крокуєш до духовних висот. Шлях, якого потребує твій дух, це вічне змагання, де виживає найсильніша сторона. Мускули ростуть тоді коли їх вправляєш: постом, молитвою, милостинею чи гульвісним не розсудливим життям. Бо ми завжди у русі, як білка в колесі, крутимо і крутимось, до тієї пори, доки є чим…
Хай він мене цілує цілунками уст своїх, бо любов твоя понад вино солодша (Пісня Пісень 1,2). Хочу адресувати цей лист дівчатам, які шукають любов. А саме, із власного досвіду можу сказати, що доводиться часто спілкуватись із молодими представницями, які не розуміють свого жіночого глибинного покликання, яке закладене нам природою. А в прямому сенсі «гоняться» за чоловіками, десь забуваючи про те, що «утворив Господь Бог жінку і привів її до чоловіка» (Бут. 2, 22). Не знаю наскільки мені вдасться розкрити цю тему, але чую перед собою обов’язок звернутись до всіх юних і прекрасних, моїх ровесниць із самими найщирішими побажаннями. Насправді, не потрібно далеко ходити, щоб зрозуміти себе, свою жіночу природу. Доволі досить спостерігати за фізичними і психічними процесами та прислухатись до себе. Яскравим прикладом є будова і функціонування жіночих статевих органів. Яйцеклітина, що дозріває рухається по фаллопієвій трубі по дорозі до матки, де вже саме сперматозоїди, що пот
А з часом, ми усі приходимо до істини. І як не на диво, кожен відкриває її по своєму. Бувають такі, що в зовсім зрілому віці торкаються її, і це  нормально. Але є ще такі собі диваки, бо в ранній стадії свого розвитку знаходять, радше докопуються до неї. І ось так маючи істину перед самим носом, ти задумуєшся: для чого вона мені?". А й правда, для чого, щось знати правдиве, адже світ, точніше його "володарі", давно розвісили свої пріоритети, і ми як стадо овець йдемо, в нікуди... P.S: Це все не триватиме довго, бо нічого немає вічного, рано чи пізно вичерпаються усі запаси людства: Гроші!